середу, 28 грудня 2011 р.

Багато хто з читачів мого блогу просять мене викласти суть концепції ПВЄ на 1-3 сторінки



Багато хто з читачів мого блогу просять мене викласти суть концепції ПВЄ на 1-3 сторінки максимум, для швидкого входження в курс справи. Саме тут я зараз і спробую це зробити, але знайти що тут це буде дужеее сухо та дужеее стисло.
      Отже - ПВЄ пропонує комплекс проектів (декілька тісно взаємопов’язаних між собою проектів) по реалізації нової системи місцевого самоврядування, а також нову модель державного-громадського управління країною.

Проект №1 ЄЦГР (Будинок Громади)
    Один з таких проектів називається - Єдиний Центр Громадського Розвитку (ЄЦГР), або іншими словами «Будинок Громади», котрий має бути в майбутньому в кожному місті країни, він являється центром формування, і подальшої реалізації програм розвитку само-організованих та самоврядних громад. Тож цей проект має під собою глибинну миту - закладка основ реального громадянського суспільства в нашій країні. ІДЕЯ ЦЬОГО ПРОЕКТУ - сформувати Систему Громадської Самоорганізації і Самоуправління територіальних, соціально-економічних, виробничих, культурних та подібних об'єднань, що розвиваються відповідно до рівня еволюційного розвитку своїх безпосередніх членів, - плідно співпрацюють між собою, і колегіально спів-керуючих усіма процесами загальної життєдіяльності - в умовах Єдиного Державно-Громадського Простору. З цією метою передбачається формування в державі (в кожному місті) ВЕРТИКАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ системи Центрів Громадського Розвитку (Будинків Громади) - колегіального програмно-формуючого та реалізаційного органу - одночасно. Із Національним Будинком Громади, на чолі всіх місцевих. Будинок Громади - повинен стати механізмом реалізації вільного волевиявлення громадян, шляхом їх постійного ПРЯМОГО участі у формуванні стратегії, і тактики розвитку своєї місцевості. Через участь в первинних колективах.  

Саме первинним колективам надається серйозна значення в головній концепції ПВЄ, що має назву Територіально-Галузева Стратифікація (ТГС) - як основа механізму безпосереднього самоврядування (або, як казали раніше, прямої демократії). А також - як основа висунення делегатів на Всенародне Віче (Конституційні Збори). Адже ПВЄ виступає за Пряме Народовладдя (пряма демократія), чудово розуміючи притому, що це можливо здійснити лише в малих суспільних групах (ПЕРВИННИХ КОЛЕКТИВАХ)!
Тож, саме для цього ПВЄ пропонує, організувати наше суспільство за ТГС.

Проект №2 Територіально-Галузева Стратифікація (ТГС).
Що собою являє ТГС, яка її формула?
ЗМІСТ ФОРМУЛИ ПРОСТИЙ: інтереси кожної визначеної групи (первинного колективу) повинні будуть представляти ТІ, ХТО є фахівцем (галузі чи сфери діяльності). Тобто ті, хто має для цього всі необхідні професійні, інтелектуальні та духовно-моральні якості. Причому - не за формулою "повезе / не повезе", "пройде свій / не пройде свій", а на постійній основі, під пильним контролем ЗАМОВНИКІВ, тобто ПЕРВИННИХ КОЛЕКТИВІВ Громади (галузі чи сфери діяльності).
 
МЕХАНІЗМ РЕАЛІЗАЦІЇ даного процесу дуже простий (КАСКАДНА СИСТЕМА):
 



Працює КАСКАДНА СИСТЕМА так:
1. Первинні колективи (по галузях / сферам / інтересам) призначають (з-поміж себе, або спочатку, активіста-громадського) свого представника (Координатора - котрого вони обрали та доручили завдання - розв’язання соціальних проблем (своєї міні громади, чи свого колективу). Всі Координатори укладають ПРЯМІ Трудові Договори зі своїми ПЕРВИННИМИ колективами. 
2. З числа всіх таких представників (Координаторів) від кожної галузі (чи сфери діяльності) формується Районна Галузева Рада Координаторів (по кожній галузі та сфері діяльності). Та окремим елементом так само створюється - Районна Рада Координаторів територіально-комунальної сфери (Громадські Координатори).
3. З числа існуючих у місті районів, в особі їх Координаторів формується Міська Рада даної галузі / сфери ...
4. З числа ВСІХ галузевих Міських Рад та Рад Громадських Координаторів міста (в особі їх Координаторів) формується МІСЬКА ЗАГАЛЬНА (територіально-галузева) РАДА КООДИНАТОРІВ (ЗРК). Саме вони, спільно приймають Загальну Програму Розвитку (в даному випадку, міста) - виходячи з інтересів, і на основі програм розвитку ВСІХ галузей та сфер діяльності, наявних на даній території.

Власне для чого потрібен Координатор в українському суспільстві (в галузях та сферах діяльності) ???

Наші громадяни ще довгий час залишатимуться неорганізованими за власною ініціативою, тобто їм потрібний стимул та маяк. Для цього Координатор проходитиме спеціальні курси, щоб допомогти своєму первинному колективу скласти та оформити власний проект.
А також : КАСКАДНА СИСТЕМА Координаторів - несе чисту потрібну інформацію, від Народу до Прем’єра та Президента, обходячи не чистих на руку чиновників. Що тримаючись за свої крісла викривляють та припудрюють інформацію. В той же час КАСКАДНА СИСТЕМА (Координаторів) - несе Народові, від вищих чиновників віддзеркалення їх прохань та пропозицій, без затрат часу та зайвої чиновницької демагогії та очікування передвиборчих подачок!
 Навіщо це (Інститут Координаторів) взагалі:  

- Часто президент чи прем’єр отримують не вірну, або не зовсім вірну інформацію, про ту чи іншу проблему громадян - тому що діє так званий «ефект короля». Короля, що живе в золотому палаці, із розкішними садами та думає, що так само живуть всі його громадяни (або навіть просто не замислюється про це).
Чому ж так трапляється???
Причина №1 - це те що державний лад країни не передбачає (хіба що тільки на папері) владу та контроль Народу, в країні та над її чиновниками.
Причина №2 - це те що інформація до вищих державних посадовців йде по ланцюгу чиновників, з нижніх до верхніх… А кожен з них намагається захистити свої власні інтереси, своє крісло…

Так було, і так буде завжди, в будь-якій системі, якщо тільки не буде створено нову більш ефективнішу модель (систему), котра буде не декларувати владу Народу в країні, а реально виконувати! А також заповнить прогалини та виправить недоліки, так званого чиновницького ланцюга. А також змусить чиновників працювати більш ефективніше.


   
     Координатор - ЦЕ ПОСТІЙНИЙ ОНЛАЙН «ТЕЛЕМІСТ» ПРЕЗИДЕНТА ЧИ ПРИМЄРА, З ПРОСТИМ НАРОДОМ, В ОБИДВА БОКИ ОДНОЧАСНО. В той же час цей ланцюг не призначений працювати на владу, а працює на Народ. Бо сам походить з нього, залишається жити разом з простим Народом, на тих же вулицях та тих будинках, користується тими ж благами, і належить Народові. Адже Координатор - (за своєю функцією - не голова - а виконавчий директор), який і є прямим куратором виконавчих структур місцевої влади, але при цьому - повністю підлеглий особисто своєму (первинному) Територіально-Галузевому колективу. Координатора призначає будь-який первинний територіально-галузевий колектив (будь-якої галузі чи сфери діяльності щоб він представляв та просував її соціальні та інші інтереси, як на місцевому та і на загально державному рівні). Основна суть Координаторів в том - що вони являються Прямими Уповноваженими Народу (перед конкретним територіально-галузевим колективом, що його обрав, бо координатор сам походить з цього колективу) - і кожний в своїй галузі чи сфері - має чітко визначене (та обмежене його ж первинним колективом) право приймати рішення.

 
      Галузевий Координатор - має обов’язок:
Турбуватися про соціальні проблеми свого первинного галузевого колективу, що його обрав, через призму вирішення проблем своєї галузі. Виконувати волю свого колективу - поглиблювати проекти розвитку своєї галузі (свого заводу; школи; ВУЗу; лікарні, або місцевого об’єднання малих підприємців), має залучати увагу місцевої влади до проблем галузі. Підтримувати постійний зв'язок з профільним міністром та найвищих державних посадовців через систему Рад Координаторів даної галузі.
    
     Громадський (Вуличний) Координатор - ЦЕ ПОСТІЙНИЙ ОНЛАЙН «ТЕЛЕМІСТ» ПРЕЗИДЕНТА ЧИ ПРИМЄРА З ПРОСТИМ НАРОДОМ, В ОБИДВА БОКИ ОДНОЧАСНО. Громадський Координатор - має обов’язок турбуватися про проблеми свого первинного  колективу, тобто міні громади (вулиці), що його обрала.
     Проблем котрі він має вирішити це - проекти розвитку вулиць та їх будинків - підведення (ремонт) до них необхідних комунікацій, будівництво парків чи дитячих майданчиків. А також ряд інші важливих існуючих соціальних та житлово-комунальних проблем, мешканців даної міні Громади (первинного колективу).


(Обласні та національні інститути реалізації формуються за цією ж формулою).

     Отже, ПЕРВИННИЙ КОЛЕКТИВ (а це завжди від 3-5 чоловік - до декількох десятків осіб - що дозволяє знати в обличчя свого призначенця) - підписує Прямий Трудовий Договір з призначеним від себе відповідального Координатора (легко контролюючи його через щотижневі звіти, матеріали, викладені на спец. сайтах в Інтернеті та Службу Безпеки Громади).

Дані Координатори, зібравшись до Ради даної галузі / території (району) - підписують подібний Договір вже зі своїм представником - Координатором від їх Ради(рівня міста, району чи області).

Районні Координатори роблять це ж саме, зі своїм представником загальноміського рівня.

     ГОЛОВНА УМОВА ТГС: - кожен Координатор, котрий обирається вже в міську, обласну, чи державну раду координаторів підкоряється волі свого ПЕРВИННОГО КОЛЕКТИВУ та контролюється Радою Координаторів (яка знаходяться ближче до основної маси Народу – ближче до первинного колективу) - що й висунула його на цю посаду.
Особливості КАСКАДНОЇ СИСТЕМИ ТГС: кожен Координатор має над собою керівництво - в особі того ПЕРВИННОГО КОЛЕКТИВУ, що його призначив. З ним він і підписує Трудовий Договір.
У той же самий час, кожен Координатор, разом зі своїми іншими профільними колегами - Координаторами, утворює наступний, БЛИЖЧЕ ДО ЦЕНТРУ рівень Рад. Які, у свою чергу, призначають наступного Координатора…
І так - до самого Центру - Державної Ради Координаторів та Національної Ради Державних Координаторів.

ТАКИМ ЧИНОМ, підписання договорів відбувається між конкретними особами від рівня до рівня, з чіткими правилами, і жорстким, постійним контролем. А це значить, що внутрішній зміст цих договорів (права / обов'язки / контроль) вже стане юридичною базою для відповідальності та стягнення у разі потреби.

Влада Народу може бути реалізована лише тільки через Механізм вільної самореалізації кожної особистості - через самоорганізацію з однодумцями, в самоврядні територіально-галузеві одиниці (первинні колективи), при всебічній допомозі всього державного механізму.
І влада ця тільки тоді буває реальною, коли здатна ставати Силою. Розумною, організованою - здатною проводити інтереси свого ПЕРВИННОГО КОЛЕКТИВУ, від периферії до самого Центру(верху держави).
Така сила ПЕРВИННОГО КОЛЕКТИВУ виникає лише в результаті ЗАГАЛЬНИХ, ОДНАКОВИХ інтересів та проблем конкретної територіально-галузевої групи (колективу).
Мішанина ж із різних інтересів та проблем людей, об'єднаних лише за територіальним принципом - породжує ПОЛІТИЧНИЙ МЕХАНІЗМ ХАОТИЧНОГО Маніпулювання свідомістю людей - на основі "Загально-споживацької корзини обіцянок". (Що звичайно пов’язано з бідністю білості наших громадян).

Універсальна схема безпосереднього самоврядування - виглядає (коротко) так:- Будь-який первинний громадський колектив (організації, заводу, школи, лікарні, шахти чи мешканців вулиці, багатоквартирного будинку ), що має, своїм завданням чи бажанням - розвиток будь-якого напрямку своєї діяльності, сфери галузі (розвиток благоустрою та модернізацію житлових комунікацій, інфраструктури, своєї вулиці чи району). Природно, що це має бути не менше трьох осіб (група). Але якщо на заводі - тисячі, то все одно від нього буде ОДИН Координатор (за схемою - Координатори цехів, порадившись із своїми ПЕРВИННИМИ КОЛЕКТИВАМИ, з поміж себе, обирають того хто стає Координатором Колективу Заводу). Тобто він один буде представляти весь колектив - а не якісь осередки.
     На спеціальних зборах, первинним колективом (підприємства чи громадою вулиці), приймається рішення про просування та реалізації будь-якого свого проекту, або програми, що до розвитку чи усунення проблем (своєї галузі, сфери діяльності, чи громади). З цією метою, у своєму середовищі первинного колективу підприємства (громади вулиці), визначається найвідповідальніший, духовно-моральний та освічений представник, якому і ДОРУЧАЄТЬСЯ виконати волю даного колективу. Його називають КООРДИНАТОР.
Візьмемо для прикладу одну галузь (сферу) - мале підприємництво. Тут часто (коли родинне мале підприємство) власник працює сам, або з членами своєї родини, тому хто буде представляти таке підприємство буде вирішуватися на сімейних радах таких підприємців. Тож сам підприємець, або його дружина (донька чи син) стає - представником тобто Координатором первинного колективу від даного підприємства, на загальні збори підприємців свого району (міста чи області).
Якщо район великий і малих підприємців багато, то він ділитися на підрайонні складові - умовні квартали і т.д. - щоб первинні колективи були більш компактними.   
     На загальних зборах Малих Підприємців, певного району їхнього міста, збираються всі представники малих підприємств даного району, там вони вироблятимуть проект захисту своїх спільних інтересів та обиратимуть свого Координатора, в Раду Районних Координаторів малого підприємництва, свого міста. Та призначають одного зі свого складу  - відповідального на посаду - Координатора свого Району, - котрий представлятиме їх інтереси - в Міській Раді Координаторів Малого Підприємництва, їхнього міста.
     Далі Координатори члени Міської Ради Координаторів Малого Підприємництва свого міста - зводять в єдиний цілий проект всі проекти захисту інтересів (пропозиції та зауважень до влади) всіх малих підприємців свого Міста та висувають із свого складу представника - до Обласної Ради Координаторів Малого Підприємництва, ті в свою чергу завершують зводити в єдине проекти всіх міст та районів області в Проект Розвитку та Захисту малого підприємництва своєї Області та висувають представника до Державної Ради Координаторів Малого Підприємництва.
     В Державну Раду Координаторів Малого Підприємництва входять по одному представнику з кожної Обласної Ради Координаторів Малого Підприємництва (всього 25 чоловік). Далі Державна Рада Координаторів Малого Підприємництва завершує зводити в єдине всі проекти вулиць-районів-міст-областей в Проект Розвитку малого підприємництва України. З цим загальним проектом Державна Рада Координаторів Малого Підприємництва звертається на пряму до відповідних профільних міністрів та співпрацює з ними, в обидва боки. Тобто проект закону чи реформа Податкового Кодексу обговорюється не на «Шоу Савіка Шустера», а на Районних Радах Координаторів Малого Підприємництва, на аналогу древнього ВІЧЕ… звідки через міські та обласні Ради Координаторів, де відбувається одночасний в обидва боки зв'язок з місцевими чиновниками, інформація передається до Державної Ради Координаторів Малого Підприємництва, далі до профільних міністрів. А ще Державна Рада Координаторів - Малого Підприємництва делегує свого представника до Національна Рада Державних Координаторів так як вона це й робить у ЗРК міст та областей.

Інші проекти ПВЄ.
Також ПВЄ пропонує ряд інших додаткових проектів для країни, значення котрих проте є не менш важливішим для реального справжнього громадянського суспільства в нашій країні. Такими проектами є:
-         Нова система виборів істинно народного Президента країни.
-         Новий ефективний контроль громадян за владою.
-         Новий тип взаємодії політичних партій з народом, вигідний для останніх, а не для перших.  
    
Все це разом ТГС+ЄЦГР (Будинок Громади) дозволять сформувати в Україні основи істинно Відкритого Цивільного Соборного Громадянського Суспільства.

Що ж до ідеології ПВЄ - читайте останню главу (повної версії).


Все більш детально, а також повну версію читайте тут
http://yuriy-shevchenko.blogspot.com/2011/12/blog-post.html
Або пишіть мені на yuriy.shevchenko2036@yandex.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.